Masz konto? Rejestracja


Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum

Skull

#1
Exclamation 

Regulamin forum Trupiarnia.pl


Spis treści:
  • Zasady pisania na forum.

  • Zasady tworzenia tematów.

  • Ostrzeżenia, Kary, Bany.

  • Konta.

  • Sygnatura

  • ShoutBox

  • Zasady moderatorów

  • Zasady działu Screeny oraz Prośba o admina

  • Załączniki

§1. Zasady pisania na forum.


1.1 Zakaz rozsyłania wirusów, spamu, treści pornograficznych i rasistowskich !
1.2 Należy pisać zwiężle i zrozumiale.
1.3 Zakaz przeklinania i obrażania pozostałych użytkowników forum.
1.4 Zakaz jakiejkolwiek reklamy na forum !
1.5 Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść).
1.6 Zakaz wrzucania reflinków (czyli takich linków , z których można czerpać korzyść w rożnych internetowych grach - wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc).
1.7 Wszystkie tematy, w których nie zostanie napisane "Temat Zamknięty" lub coś podobnego, a nie było w nich żadnych nowych postów w ciągu ostatnich 7 dni będą uznane za przestarzałe i nie należy w nich się wypowiadać. Taki przestarzały temat może, ale nie musi być zamknięty przez moderatora.


§2. Zasady tworzenia Tematów i pisania postów !


2.1 Pisząc tematy umieszczaj je w odpowiednich działach.
2.2 Zanim napiszesz dany temat, sprawdź czy już takowy nie istnieje.
2.3 Staraj się pisać poprawną polszczyzną.
2.4 Nie spamuj i staraj się nie odchodzić od danego tematu - od tego jest dział offtopic.


§3. Ostrzeżenia/Kary/Bany


3.1 Za nie przestrzeganie regulaminu forum nakładane są ostrzeżenia.
3.2 Za umieszczanie reklam (w tym serwerów konkurencyjnych) lub ewidentne spamowanie jest odrazu nakładany dożywotni ban !
3.3 Za prowokowanie kłótni, umieszczanie zabronionych materiałów i treści możemy ukarać banem bez wcześniejszych ostrzeżeń
3.4  W dziale "Skargi na adminów" zabrania się wypowiedzi osobom, które nie mają powiązania ze sprawą. Mogą zostać one ukarane ostrzeżeniem słownym lub pisemnym.
3.5 Na forum panuje kultura, dlatego za wulgarne słownictwo będą przyznawane ostrzeżenia. Dotyczy to również cenzury pod jakąkolwiek postacią.


§4. Konta.


4.1 Na forum dopuszcza się używania tylko jednego konta, w przypadku używania dwóch kont jedno z nich zostanie usunięte.
4.2 Nazwa użytkownika powinna być sensowna i nie moze zawierać przekleństw.
4.3 Sygnatura, avatar, zdjecie - nie mogą zawierać treści pornograficznych, obrażliwych.


§5. Sygnatura.


5.1 Treść Sygnatury nie może zawierać treści obrażających innych użytkowników czy też poglądów religijnych.
5.2 Zabrania się wstawiania filmów w sygnaturę.
5.3 W sygnaturze mogą znajdować się maksymalnie 2 Grafiki.
5.4 Maksymalna szerokość pojedyńczej grafiki w sygnaturze to 600px.
5.5 Łączna wysokość Sygnatury nie może przekraczać 300px.


§6. ShoutBox.


6.1 Zabrania się spamowania.
6.2 Nie krzycz na SB (pisanie z użyciem Caps Lock).
6.3 Zakaz podawania Adresów IP.
6.4 Zakaz nadużywania emotikon.
6.5 Zakaz przeklinania.
6.6 Zakaz reklamowania jakichkolwiek stron (nie dotyczy linków do np. plików, poradników, śmiesznych obrazków, youtube - film nie może zawierać reklamy.)


§7. Zasady moderatorów.


7.1 Głównym moderatorem sieci jest użytkownik  Skull
7.2 Moderator ma całkowite prawo karać użytkowników łamiących regulamin forum.
7.3 Główny moderator ma prawo usunięcia innego moderatora z jego stanowiska, podając przy tym powód.
7.4 Moderator może zamknąć temat gdy jego autor dowiedział się czego chciał lub gdy cała dyskusja odbiega od początkowych założeń - pamiętajcie aby nie zamykać za wcześniej (np. skargi muszą zostać wyjaśnione do końca!)
7.5 Moderator nie może zamknąć skargi na admina w tym przypadku tylko i wyłącznie ową skargę może zamknąć Główny moderator, Dozorca lub Zarządca.
7.6 Jeżeli użytkownik napisał w złym dziale temat to moderator powinien go przenieść do odpowiedniego działu.
7.7 Moderator ma prawo dać warna użytkownikowi który offtopuje 'wczuwając się w rolę moderatora' (np. Temat do kosza - niezgodny z regulaminem) - zwykły użytkownik pisząc to sam łamie regulamin i za to on też powinien dostać warna(Zgłaszamy moderatorowi za pomocą opcji Raport).


§8. Zasady działu Screeny oraz Prośba o admina.



8.(A) Dział Screeny
A.1 W dziale Screeny, zwykły gracz nie ma prawa wypowiadania się na temat screenów innego gracza.
A.2 Wszelkich edycji, wstawiania dodatkowych screenów, poprawy linku, należy dokonywać w pierwszym poście.
A.3 Tylko i wyłącznie prawo do napisania Odbanowany ma Administrator z dostępem do konta AmxBans Trupiarnia.
A.4 Każdy admin po odbanowaniu gracza ma obowiązek dodać do odpowiedzi link do bana w AmxBans.

8.(B) Dział Prośba o Admina
B.1 Tylko użytkownik spełniający odpowiednie kryteria może składać podanie - inaczej podanie jest automatycznie zamykane.
B.2 Zabrania się wypowiadania w podaniach bez uzasadnienia. (wypowiadanie się Tak , Nie itp.)
B.3 Admin może zostać przyznany przez Zarządce, HeadAdmina danego serwera lub Dozorce.
B.4 Zabrania się toczenia dyskusji w podaniach !
B.5 Osoba składająca podanie, nie ma prawa komentowania, krytykowania wypowiedzi innych użytkowników a także rozdawania piw w swoim podaniu.


§9. Załączniki.

Przed napisaniem podania zobacz : 
Dostałeś bana wejdź : 
Regulamin Admina : 
Regulamin Serwerów : 


O prawach autorskich
Kopiowanie w całości, bądź fragmentów materiałów stworzonych na potrzeby forum jest zabronione (wyjątek stanowi pisemna prośba do autora o zezwolenie). Chroni nas prawo autorskie uregulowane w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Łamanie go jest karalne przez Polskie Prawo.
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości